7. ay:)

Oğlum bugün tam 7 aylık oldu. Ne kadar hızlı akıyor zaman.. Anı yaşarken uzun geliyor,geçmiyor,yoruyor ama bi bakıyosun aylar geçmiş oğlum kocaman olmuş. Bizi ilerde zor günler mi yoksa daha kolay günlermi bekliyor bilemiyorum. Kucaktan hiç inmiyor,sürekli benimle ilgilenin,beraber oynayalım istiyor:( Tamam oynayalım ama nereye kadar oğluşuummm haliyle bizde sıkılıyoruz . ALLAHtan eşim nöbet usulü çalışıyorda beraber bakıyoruz yoksa tek kişinin harcı değil eymen beye bakmak:) Bugün babamız oğluşuyla her zamankinden fazla ilgilenmek zorunda kaldı çünkü temizlik yaptım,ayrıca akşmada misafir var ve hazırlık yapmak gerek o yüzden koçişim biraz daha yorulacak :)ona sorsam görevleri değişelim diyecek ama olmazzz sen paşanla ilgilen ben börek çörek yapayım bu daha kolay hahahaha... eşim fatura yatrmaya kaçtı:)oğluş bana kaldı uyuttum ama bizim gündüz uykularımızın süresi 30 dakika olduğu için hemen uyandı... Emekleyince rahat edermiyiz acaba??

2 yorum:

feyza dedi ki...

eymenime hayırlı 7 aylar olsun nice aylar nice yıllar görürsünüz inşallh

CESSA dedi ki...

amiiinnn aminn sağol cnm