GEZDİK TOZDUK...

Aslında dün gece yazacaktım bu postu.

tam niyetlendim açtım sayfayı amaa kuzucuk ağlayarak uyandı..

ne oluyor bu uyku düzenimize anlamadım gitti.

geceki yazmaya niyetlendiğim postta ''uykumuz düzene girdi nihayet'' yazacaktım ama onu bile yazmama fırsat vermeden tekrar bozuldu düzen ne olacak böyle bilmiyorum ya:(

gelelim postun esas konusuna geçen gün gezdik tozduk hep

tabii eymen bu durumdan çok hoşnut:)

bi önceki gün gündüz doktora götürdük kuzuyu 

ağzı yara olmuştu çok kötü haldeydi hemen gittik muayene olduk ilaçlarımızı aldık elh.şimdi daha iyi hızla iyileşiyor.

daha sonra bankaya gittik aaa eymenin çenesi düştü vır vır vırrr hiiç susmadı

hatta bankadaki görevli bayan ne kadar kalabalık senin ağzın dedi:)

akşamda sünnet düğünü vardı oraya gittik

oğluşum ilk defa köfte yedi bayıldı valla...

ertesi gün alışveriş için çıktık dışarı.

alışverişimizi yaptık döndük biraz dinlendik eymen uyudu uyandı hoop pikniğe gittik

hava felaket sıcak bugünlerde giderken tedirgindim eymen için ama çok şükür bişey olmadı gölgede oturduk.

ilk defa parkla tanıştı eymen pek bi sevdik parkı..

paşam yine ayıla bayıla köfte ekmek yedi:)

ekşi elma yedi:)

piknikten geldik oğluş uyudu uyandı hooopp yine dışarı bi istasyon yapıp döndük..

yatmadan paşamı yıkadık uyuttuk,uykusu düzene girdi bende uyurum diye yatırdım yatağına ben tam bloğa bişiler yazıp yatmayı planlarken paşa ağladı ve tam 4 kez uyandı gece:(

inş biran önce düzelir uykularımız..

Hiç yorum yok: