UZUUNN ARADAN SONRA...

Epeydir bişeyler yazamadım malesef.. bi türlü fırsatım olmadı. uykularımız hala çok düzensiz hatta gün geçtikçe dahada kötüleşiyor. ne kadar sürecek daha hiç bilemiyorum zira bu durumdan eymende bende babasıda çok muzdaribiz:( bakalım hayırlısı umutluyum düzene gircek uykumuz ve bende deliksiz uyayacağım yine:) bu kadar süredir umudumuzda bitmedi gitti her gece yatmadan eşim 'hayatım bugün uyuyacak kesin bak,sende uyuyacaksın'diyor:)ama eymende olumlu bi değişiklik olmuyor hiç:) yazamadığımbu uzun süreyi kısaca özetleyerek açığı kapatmaya çalışıcam hadi Bismillah... ilk bayramıydı ramazan bayramı eymenin gayet mutluydu büyüklerimizi ziyaret ettik oğluşumuzla...böylesi daha bi güzelmiş:) bayram fotosu koymak istedim ama yok çok şaşırdım resim çekmemişiz hiç tüh :) neyse bol bol tatil tatil fotolarıyla telafi ederim:) bayramın 3. günü kayseriye gittik uçakla izmire geçebilmek için ilk uzun yolculuktu eymenle ama çok şükür hep uyudu arabadada uçakta da. havalaalanından ablamlar geldiler bizi almaya eymenin eylülle ilk tanışmaları oldu.. eylül eymeni çook sevdi sarıldı,öptü sürekli amaa iş oyuncakları paylaşmaya gelince ona pek sıcak bakmadı :) gittiğimiz ilk akşam forum bornovaya gittik ama vakit kısıtlıydı çocukların uykusu geldiği için yarıda kesip ertesi gün devam ettik forum gezimize:) eylülle eymen ikeayı birbirine kattılar:) ablamlarda bi hafta kadar kaldık. hergün bi yerlere gitmeye çalıştık.dolu dolu geçirmek amacıyla. gayet güzeldi ablamlardaki bi haftamız. ablamlardanda capris palace a geçtik bi haftada orda kaldık eymenin ordaki maceralarınıda artık yarın yazayım. çookk uzadı bu post dur demek lazım:) eymen uyumuşken bende uyuyayım dimi:) inanıyorum bugün uyuyacazğız inş:)

Hiç yorum yok: